måndag 5 november 2012

Chipstugg och träningsplanering!


Jag har slarvat med kaloriräkningen. Det har blev lite för mycket sötsaker i helgen för att få kallas kickstart. Igår efter träningen hittade jag chips, kvarglömda i en skål, och några småkakor som min man bakat (Supergoda, med vit choklad, mjölkchoklad, kokos och lime!)... allt hann jag få i mig med en kopp te efter kvällsmaten, söndagsmys-de lux i soffan. Det är så lätt att trilla dit! 
Det hade ju aldrig hänt om jag inte haft allt det där goda hemma, så rensa alltid ur skåpen när är dags att kickstarta viktnedgången!:)
  
Nu är det måndag och det är nya tag som gäller! 
Kroppen är definitivt redo för en upptrapning av träningsintensiteten! 

Träningsplanering för vecka 45: 
  
M: Spinning
T:  Pump
O: Spinning
T: Spinning
F: Shape
L:  -
S: Spinnign

Så här ser alltså träningsplanen ut. Jag får boka av två pass och jag får byta spinning mot löpning om jag har lust:) 


 På bilden: hälften ben, hälften soffa, hälften av chipsen kvar i skålen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar