söndag 18 november 2012

Inga fler undantag

Fullt upp hela degen igår, gick ut genom dörren efter lördagsbrunchen... och kom inte hem igen förrän väldigt sent... Som ni förstår var det väldigt skönt med sovmorgon!:) Nu sitter jag och dricker kaffe och funderar på om jag ska ta ett ägg till med Kalles Randiga på!:) Tror det blir så!

Det blev rätt stora utsvävningar under helgen, rent kalorimässigt, men det var det värt! Vi har ätit så gott och druckit minst lika bra! Härligt!:) Det ända som såhär i efterhand kan kännas lite onödigt var pizzan jag åt igår... inte för att det var pizza, det äter jag i princip aldrig, så en gång är ingen gång!;) Men det var inte så god, men jag var hungrig. Det känns onödigt att ha smällt i mig en hel pizza utan att den ens var särskilt god. Jaja.. gjort är gjort... Idag är det slut på undantagen! 

Både träning, långpromenad och kaloriräkning som vanligt idag alltså! Till helgen har vi också fullt upp, så jag ska försöka vara extra duktig under veckan nu!
Välkommen tillbaks helt vanliga söndag!

Litet smakprov från helgens mat... det började bra, sedan fallerade det lite!;)  

 Söndag: tillbaks till verkligheten, kalles, yoghurt och ägg till frukost!



 Lördag: pizza, såg bättre ut än vad den smakade... 



Fredag: oxfilé med pumpa, fänkål och rödvinssky! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar