söndag 4 november 2012

Jag har bestämt mig!

... och det känns så skönt:) 
Nu är det slut med alla ursäkter. På något vis har jag fått energi bara av att fatta beslutet. Det känns som att jag tar mig själv på allvar nu och det är en bra känsla! Jag inte bara går runt och tänker på hur härligt det skulle vara att bli av med den där onödiga vikten. Istället för att drömma agerar jag på det som är mitt problem! 

jag har plockat fram min röda klänning som jag hade på julafton i fjol. Jag ska komma i klänning till jul i år igen! Det är ett av mina mål på vägen. Då är jag tillbaks i samma form som jag var in början på sommaren. Det är ingen omöjlighet. Men tiden går fort. Bara 7 veckor kvar till jul!!!

Idag är jag supermotiverad! Känner att orken börjar komma tillbaks på riktigt efter förkylningen som jag kämpat med i veckan. Jag tänker att jag ska försöka lägga i ännu en växel från och med i morgon. 
Är så sugen på att se resultat och jag vet att de kommer om jag bara fortsätter kämpa!
Nu blir det ett tufft spinningpass efter två dagar med löpträning! 

Letar efter en bild på mig i den där klänningen, borde ju finnas någon stans...! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar