torsdag 8 november 2012

Kalorier från idag


Nu sitter jag bara och hänger i soffan. Är sådär skönt trött i kropen! 
Har kollat på det där uppfinningsprogrammet på TV 4. Tycker det är så kul med nya kluriga vardagslösningar. Gillar tex att bara gå omkring på Designtorget och pilla på nya bra (och mindre bra) ideér!:)

Imorgon ska jag upp tidigt och träna!
Blir en kombinerad utmaning för mig själv, öva viljestyrkan och fortsätta med att  kickstarta viktnedgången! 


Soffhäng och bloggande, dator i knät och fötterna i soffan. Syns inte alls på bilden. Men tittar ni riktigt noga ser ni mina fötter sticka upp bakom datorskärmen!;)


Här är min kalorirapport från dagen: 
Blev totalt >1600 kcal från mat
och förbrukat ca 1000 kcal från promenad och spinning. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar