söndag 18 november 2012

Mellan spinning och middag

Hemma igen efter spinningen...
Det är ju alltid så otroligt skönt att träna!
Men uuuhhhaaaaa.... det var tungt idag. Det känns att jag ätit onyttigt under helgen och druckit alkohol. Tycker att det är otroligt att det kan märkas så direkt på kroppen, i vanliga fall brukar jag vara riktigt pigg i kroppen efter två vilodagar men idag var jag mycket tröttare än vanligt. Kämpade givetvis allt vad jag kunde, nu blir det en proteindrink innan det är dags för middag:)

Vet att jag skrev tidigare att jag i princip aldrig dricker proteindrinkar. Heheh... tror att det var det inläget som fick mig att börja;) För nu har jag utnyttja proteindrinkarna ett par gånger som ett bra mellanmål/bra sätt att få i mig mer protein på. 

Dricker denna, från fitnessguru, just nu.
Prisvärd och en av de godaste jag smakat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar