måndag 12 november 2012

Sent bloggande efter lång dag...

Det blev en jobbig start på vekan. Stressig dag... Som inte blev bättre av att jag klev upp på vågen och den visade ingenting. Eller jo det gjorde den, men ingen förändring sedan förra veckan. Urrrk så frustrerad jag blev. Har ju tränat massor och ätit lite och bra, som ni vet. Så lite resultat hade ju varit skönt... Men nej då... 

Men å andra sidan. Jag vet att jag pendlar mycket i vikt! Precis som de flesta kvinnor samlar jag på mig vätska vid två tidpunkter på månaden. Ägglossning och innan mens. Jag veeeet det!

...och jag veeet att det är precis mitt i ägglossningen nu... Men ääääändå!!! Jag vill ha resultat...
Dessutom massa stress. Seg måndag, tur att den snart är över!;)

Efter att ha avreagerat mig, 60 min på löpbandet, så känns det mycket bättre!:) (Hann inte med spinningpasset idag) Det enda som verkligen gäller för att uppnå resultat är: uthållighet! 

Jag vet att detta är en metod som funkar, jag vet att jag kommer få resultat för jag vet att jag inte kommer ge upp! :)






Har som ni kanske sett börjat skriva på en ny kategori av inlägg, det blir en liten "följetong" av inlägg med blandad info och lite tips på hur fettförbränningen maximeras, med fokus på att bli av med bukfettma. Första inlägget handlar om kolhydrater, så häng med och Maxa Magträningen!

Klämmer in dagens kalorirapport här ner på slutet:
Kalorier in: 1855 kcal*
Kalorier ut: 900 kcal

Protein: 143 g
Kolhydrater: 134 g
Fett: 80 g

*Aningen för mycket mat idag för att kallas kickstart men så blir det ibland, och jag har ju tränat bra!:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar