lördag 10 november 2012

Snabb lunch, snabb paus, snabbt inlägg

Jag falerar tydligen helt när min man inte är hemma;) Eller så beror det på antalet sidor som jag måste ta mig igenom, och komma ihåg(!) under dagen... Så det blir förmodligen ingen träning för mig idag, typiskt. Men kanske en promenad innan det blir mörkt.

Pinsamt snabb lunch:

Till mitt försvar är soppan riktigt god... lägger upp receptet senare! 



Försöker tänka på att öka mitt intag av protein. Därför byttes mackan ut mot en proteindrink idag. 


Måste fortsätta läsa nu, ikväll kommer mannen med svärföräldrar och vill hells hinna med att svepa över lägenheten med dammsugaren innan dess. - Fy, idag är jag är jag verkligen fast i "duktiga-flickan-syndromet"...

Btw: Jag har hittat måttbandet! Det låg på sin plats i badrumsskåpet. Hur kunde jag inte se det innan!?? I alla fall så kommer jag kunna mäta mig på måndag som jag lovat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar